Yaren benim oglanda 3 buçuk yaşında. Eylülde başladı kreşe,ilk 2 hafta babası bırakırken zorlandı,ağladı. Sonra alıştı. Şimdi de anne yarın okul var öyle değil mi diye soruyor,evet var diyence başlıyor sevinmeye. Tatil olsun istemiyor çocuk 🤣 ben akşamları işten geldiğimde bugün bana ogretebilecegin bir şeyler var mı ates diye soruyorum ilk önce yok diyor sonra başlıyor anlatmaya. alışır oğlun,her çocuğun alışma süreci farklı oluyor. Hiç canını sıkma