Elifipk 25günlüğüz üstten gazımızı güzel çıkartıyoruz ama kakasnı yapamıyo hergün bacaklarnı ittirerek ben yaptryrm yapamayncada ağlama krizleri oluyo yaşayan varmı çözümü nedir?