Ddddddd01 hakkısın ama dediğin gibi virüsden korkup gitmezsen başka bi sorun ile karşılaşma diye söyledim bak benim oğlumun ishali başladı hemen doktora gittik tahliller yapıldı bakteri çıktı sonra geçmedi yedi tepe hastanesinde detaylı gastrointestinal panel testi yapıldı e.coli bakterisi kapmış 4 gün hastanede yattık normal ishal diye yaklaşsaydım daha geç tedaviye başlanacaktı ben pandemiden dolayı ne misafir alırım ne misafirliğe giderim oğlumun 1 yaş gününü kutlamadık pandemiden korkumuza eşim ben oğlum yemek yiyelim dedik etden geçen bi mikropmuş birinden korktuk başka bi mikrop a yakalandık canım