4.ayda öyle güzel uyku rutinimiz vardı ki missss. Akşam saat 19:30 gibi önce duş, sonra güzelce emziriyordum 10 dk da falan uyurdu. Sabah 7 ya kadar 2 kere falan uyandırdı sadece. Şu an 7 aylık ve abartmıyorum dün gece 11 kere uyandı 😭 melek gibi oğlum gitti yerine sabahlara kadar ağlayan, gündüzleri 15-20 dk uyuyan bir bebek geldi sanki. Allah’ım yardımcım olsun ve oğluma güzel huylar, huzurlu uykular versin diye dua etmekten başka hiçbir şey yapamıyorum