Oğlum 4 ay 18 günlük iki gündür çok haraketli enerji patlaması yaşıyor önceden kucakta durmak isterdi alınca akıllı dururdu şimdi hiç bir yerde durmuyor yere koyuyorum dönüyor puset koyuyorum kendini yere atıyor(emniyet kemerini takmayı bilmiyorum bulamadım )😀 kucağıma alıyorum yere inmek istiyor her türlü yaramaz ve huysuz sizinkiler nasıl 🥰