Zzn Kızlar bn 8 ay önce sezryan oldm ogün buğündür hep baş dönmelerim halsizlik bel agrım oluyo gözüm kararıyor, bilincim gidiyo sanki doktor kansızlıktan olabir dedi.benm gibi böyle olan varmı kızlar
Tortilla_ Zzn Başıma hiç gelmedi ama bence bir kan değerlerinize baktırın. Arkadaşım da bel ağrısı vardı bildiğim. Çok geçmiş olsun
Guley Çoğu bende var canım benim daha 3 ay oldu sürekli başım dönüyo günde belki 7 8 kere bebeğim küçük daha bi doktorada gidemedim benimde değerlerim düştü galiba