Erkekannesiii sabah 8 de uyanıyor 8,5 9 gibi kahvaltısını yapıyor
omlet krep pankek yanına meyve suyu yada labne lor karışımı yumurta sarısıyla yediriyorum beyazına daha geçmedik
daha sonra şekerleme yapıyor kalkdığından yarım saat sonra vede hangi meyve varsa rendeleyip içine bebe büskivisi koyuyorum
sonraki öğünü pirinç , makarna ,erişde ,mantı( ne varsa aklıma hangisi gelirse ) haşlayıp yoğurtla veriyorum
akşam 6,5 7 gibi tavuk ,un (içine şehriye ,tel şehriye koyup) köfte ,yoğurt... Aklıma ne çorba gelirse içine ekmek doğrayıp veriyorum
bazen öğünler
tavuk eti
dana eti( belandırla eziyorum az)
köfte kızartması
patates fırına veriyorum koparıp koparıp yiyor
brokoli , havuç haşlayıp yoğurtluyorum
yani kafama ne eserse o an ne varsa değişiyor
ama kahvaltı meyve yoğurt öğünü ve çorba olarak geçiyor gün diyeyim 🌺