bsraaa111 Arkadaslar aylardir deniyorum fakat olmuyor ne tur yollar izlediniz acaba neler kullandınız allah razi olsun simdiden
Alenffc18 bsraaa111 ben de pcos vardı duphaston kullandım 5 gün günde 2 defa bittikten sonra tam günü hatırlamıyorum bir kaç gün sonra adet oldum adetin 2. Günü de femaraya başladım 5 gün boyunca günde 2 defa gün aşırı ilişki o ay hamile kaldım suan 9 aylık oğlum var
birbalyanakannesi bsraaa111 1 yıl korunmasız denemeniz gerek bunun için sonrasında doktora gitmelisiniz insülin direnci yoktu bende ama polikistik over sendromu vardı ilk bebeğim aylar süren doktor serüveni sonrası çatlatma iğnesi ile hamile kalmıştım ikinci bebeğim doğal yolla oldu
Xece bsraaa111 ben pocs vardı bir buçuk yıl sonra kendiliğinden oldu kafana takma bence olur sonra olmaz dedim korunmadım ikinci de oldu şuan çocuklarımın arasında 19ay. Var kafanı rahat bırak eşinde sorun yoksa bir sene beklemeni tavsiye ederim
ikiprensannesii2 bsraaa111 👋🏼 3 ay inofolic kullandım 5 ay duphaston kullandım her adetim geciktiğinde. Hamile kaldım şimdi 2.ye hamileyim doğal yoldan
bsraaa111 Alenffc18 allah bagislasin canm çocuklarını 🤲 darisi basima tez zamanda insllah doktora gittim bana sadece matofin adinda seker ilaci verdi cnm
bsraaa111 birbalyanakannesi onu cok duydum yani catlatma ignesi kuzucum bakalim banada matofin adinda seker hapi baslatti hic catlatma ignesi flan vermedi bana haytm . Bakalım yine randevum var cnm bnm olmassa rica ederim diktrda uygun görürse denerm
bsraaa111 hurremsultann him olmassa doktora gidicem kuzucum bende isteyeyim soncta kac aydir deniyorum olmuyo bakalim artk sagol bu arada cnm
merve0648 Ben nisanda denemeye başladım aralıkta hamileydim. İlaç kullanmadım bu sürede ve tedavi olmadım. Yumurtlama günlerimi takip ettim. Clife bitkisel macun kullandım. Onun da faydası oldu.
bsraaa111 merve0648 bende kullandım bir ay kuzucum peki sen kac ay ovulasyon testi kullandin bide macunu ben sdace bir ay kllandm sonuc almayinca onada inancim kalmadi kac ay o sekilde kullandgni merak ettim kuzum
bsraaa111 Xece sanirim cok strees yapmaya basladim kuzucum oda engel diyorlar her reglim gelmeden bir suru test yapiyorum kafami rahat biraksam olcakta iste
Xece bsraaa111 bence de olur ya bence engel değil kafanı meşgul edecek şeylere yönel ben o dönem öyle yapmıştım ❤️
merve0648 bsraaa111 bir kaç kere satın aldım macunu çok düzenli kullanmadım ama gerçekten iyi bir adet söktürücü
hurremsultann bsraaa111 inşallah biran önce olur canım ya git bence de pco da çatlatma nerdeyse garanti gibi
bsraaa111 ikiprensannesii2 masallah kzuum rabbim sana bagislasin 🤲🥰 kuzum peki ikisi i ayri ayrimi kullandin yoksa beraber mi kullandn
ikiprensannesii2 bsraaa111 Teşekkür ederim rabbim herkese nasip etsin inşallah 🤲🏼 İnofolic olanı 3 ay düzenli kullandım günde ya 1 defa, duphastonu da adetimin geciktiğinin 1 haftasında başlayıp 1 hafta kullanıyordum.
bsraaa111 ikiprensannesii2 hi simdi anldm kzuucum peki bi gideyim doktora yazmasini rica ederim insllah kllnrm kuzum