Biraz yazmak istedim,,
Bebeğim 25 gunluk oldu. Annem de dahil kimse yok yanımda tek basıma bakmaya calısıyorum. Sarılık 15 değerindeydi en son 13 günlükken götürdük doktora. Bidaha da götürmek istemedim cunku her 2 günde 1 kan alıyorlar bebeğimden değer ölçmek İcin. Özelde Baska bir doktora gittim bu kadar sık csğormalarına gerek yoktu anne sütü sarılığı bu geçer Bi kaç haftaya dedi. Bebeğim gözünü açıp süt içebiliyor. Ve sadece anne sütüyle bunca zaman besledim. Doktorlar mama takviyesi vermedi. Verseler daha mı iyi olurdu bilmıyorum cunku gece de dahil saatte bir emzirme çabasına giriyorum. Dinlenemiyorum o iyi olsun hemencik iyileşsin diye.
Deneyimli annelerden fikir almaya ihtiyacım var. Lohusa depresyonu denen bir sey varmıs bir de onu yaşıyorum zaman zaman ani çıkışlarım ağlama krizlerine giriyorum. Sanki hiç büyümüyormjş gibi hep aynıymış gibi gelıyor gözüme.