Tecrübeli güzel anneler, kızım bugün 4 ay 26 günlük ve son 2-3 haftadır uyku sorununu çok yaşıyoruz 😕 yeni doğduğu 1 ay haricinde genellikle gece uykusuna yatar 3-4 saat uyur uyanır emziririm geri uyur sonra 2 saatte bir uyanırdı sabaha kadar. Sabah 7-8 gibi uyandığında ortalama 3 kez filan kalkmış olurdu, uyuduğumuz o sürelerde ben dinlenebiliyordum. Ama bu uyku gerilemesi dönemi geldiğinden beri bebeğim uyuduğunda yatağına bırakırken uyanıyor hemen, bi 5 dk emzirip tekrar yatağına bırakıyorum 10 dk sonra mızıldanarak tekrar uyanıyor.. bu döngü sabaha kadar böyle devam ediyor. Ne yattığımı ne kalktığımı biliyorum 😓
Uyku gerilemesi mereti ne zaman biter? Uyku eğitimi için bu dönemi bitsin diye bekledim ama böyle kalacak diye çok korkuyorum 😢