Guley Kızlar merhaba bebeğim 2 gündür afedersiniz ama balgamı var ve öksürüğe BendE haftadır falan var benden geçti galiba evde yapabilicem bi sey var mı ya yoksa hemen doktoramı götürmeliyim ateşi falan yok sadece balgamı olduğu için öksüruyo
Ayazmom1 Guley aynı şikayetler benim oğlumdada vardı doktora götürdüm şurup verdi oğlumda 3 aylık bu arada
Guley Ayazmom1 balgamı var canım o yüzden öksürük yapiyo burnu tıkalı değil ama Bend E 18 gidicem bi göstericem