Winner bnde de var 1 senede 2 kere tırnak yardı parmağımı çektirdim tam çıkmadan tırnak yine parçaladı şuan ameliyatlı k oldu napcam bilmiyom sürekli kanıyor . Sprey varmış sanırım cildiyeci yazıomus. Bir de yaş mayalı bı tarif görmüştüm nette arastirin isterseniz