Fasulye12 _Nehirim_ merhaba , ben 8.5 aylıktı kullanmaya başladım . Daha öncesini pek önermiyorlar aslında . Hatta genelde hiç önermiyorlar 🌼☺️
hayal_perest _Nehirim_ 5 aylıkken bindirdim. Şuanda 11 aylık oğlum 1 aydır yürüyor çok şükür. Bir sıkıntı yaşamadım.
tkolcak _Nehirim_ yurutece bindirmedim ve kızım 10 aylıkken yürümeye başladı çok güzel. Şimdi 1 saniye yerine oturmuyor Alıyorsan eğer İlk adım arabası diye geçiyor önünde oyuncakları falan var ondan al. Artık doktorlarda tavsiye etmiyor eski yurutecleri Eşim benden habersiz yürüteç almıştı 230.tl vermiş 3-4 kere anca binmistik. Sonra sattık 150ye. İnan hiç gerek yok.
_Nehirim_ Fasulye12 aslında bende hiç alıştırmak istemiyorum bindirmek 😬kayınvalidemler almış HEdiye naparız bilmem bindirmem galiba ya
hayal_perest _Nehirim_ fazla abartıyorlar örümcek konusunu. İşte yürüyemez paytak olur bilmem ne. Alakası yok bence. Gerçi çocuktan çocuğa da değişir
Daphnemom _Nehirim_ valla 9.5 aylık sıralamaya başladı şimdi yavaş yavaş ellerini bırakmayı deniyor biz ellerini tuttuğumuzda yürüyebiliyor
Fasulye12 Gizem9565 düşebilir, omurga da eğrilik olabilr , geç yürür vs diye genelde tercih etmiyorlar ama benim bebeğim için sorun olmadı. Zaten 8.5 aylıktı kullanmaya başladığımızda şimdi 1 yaşında yürümeye başladı.