Sydaa Merhaba , iki gün önce sezeryanla doğum yaptım hala gaz çıkaramadım , neler yapılabilir yaşayan var mı ?
Bety Sydaa gaz çıkarıcı bir şey vermişlerdi bana kolay olmuştu ilk gebeliğimde düşünmedim düşündükçe yapamadım sal kendini 😂
gozdesh Sydaa bana hastanede beyaz bi tozu suyla karıştırıp içirmişlerdi iyi gelmişti. Sakız çiğneyebilirsiniz, rezene kimyon çayı içebilirsiniz.