Ilcenur Maşallah daha yolun başındasınız Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🏻Benim ikizler 15 aylıklar uykuları geldiği zaman zaten belli ederler, daha fazla yorulsunda daha çok uyurlar ne yazıkki doğru bi yöntem olmayabilir,annem hep derdi uyku uykuyu getirir die o yüzden çok yormadan uyutmak gerek ama şuan çok küçükler belli bir düzen için ,en azından 4 aylık olmaları gerek bide küçük bir tavsiye mutlaka aynı anda uyutun size vakit kalsın baştan beri o şekilde kurduk düzenimizi hala devam ediyor çok şükür 🤲🏻