Elifmavilik Günaydın arkadaşlar 🥰 Karacanın mama ayarlı çaycısından almıştık internetten malzemesi çok kalitesizdi plastik kokuyordu ve zaten bozuk geldiği için iade ettik. Vestelin ketılı var mama ayarlı nasıldır sizceeee?
Cansu_03 Elifmavilik canım ben arçelik kullanıorum dereceli çok memnunum önceden suyu koyup 100 derecede kaynatıorum soğuyunca mama yapacağım zaman 40 dereceye tekrar ısıtıyorum beğenirsen arçeliğe bak derim
Cansu_03 Elifmavilik ne demek canım rica ederim arçelik alırsan hem kafan da rahat eder bnm bi kere elektrik kesintisi yüzünden bozuldu sıfırını yolladılar direk bana
Cansu_03 Elifmavilik https://www.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/arcelik-k-8305-kl-in-love-2400-w-1-6-lt-su-isitici_pdp_722645824