Marven04 Ben doğum sonrası 1. haftadan beri diyetteyim. Normalde bebekler 1 aydan önce kanama tepkisi vermezmiş benim bebeğim verdi. Katı çoklu gıda diyeti yapıyorum. Doktorum profesör.
sanıyorum bu açılış standart bir açılış.
1 hafta boyunca 1 kibrit kutusu kadar 1 sb yoğurtlu, sütsüz, yumurtasız kek(bizde yumurta alerjisi de var)
—
1 hafta sonra(Kanama, egzama, fışkırarak kusma olmaz ise devam, olur ise 1 ay daha diyet)
—
1 hafta boyunca günde 1 adet peynirli poğaça
—
1 hafta boyunca dana eti avuç içi kadar
—
1 hafta boyunca tereyağlı çorba
—
1 hafta boyunca tepkime yok ise labne açılıyor
—
1 hafta boyunca tepki yok ise yoğurt açılıyor.
bu anne için açılış, bebek için anne sütünden alıştırma oluyor. Ama dayanamıyorum bebeğimi öyle görmeye