Rmys11 bizimki ek gıdaya geçince anlaşıldı daha öncede geçmeyen pişiği vardı ama egzema vs olmayınca ben hiç şüphelenmedim benim oğlum da çok yoğun egzema oluştu önce ben diyet yaptım sonra yavaş yavaş açtım daha sonra oğluma denemeler yaptık hastanede kek yoğurt süt olarak bizim böyle ilerledi