180 günü doldurunca başladım. 3 gün kuralıyla tadım yaptık. Böylece havucun kabız yaptığını, kapya blberin pişik yaptığını tayin edebildim mesela. Hepsini ayrı ayrı tadım yaptırdım yani tadlarını alsın diye. Bulamaç yapmadım. Püre asla vermedim. Hep çatalla ezdim. Oğlum her sebzeyi her meyveyi yer. 16 aylık.