Herkese merhaba 10 aylık kızım var. Göz kapağı ve altında bazı sabahlar şişlik oluyor. Bir de kızarıklık , benek benek böyle kurumus gibi derisi gerilmiş gibi oluyor. Böyle bişey yaşayan var mı ? Doktora çok kez sordum ama normal geçer diyor ve tahmin edersiniz ki tatmin olmuyorum. Sürekli oluyor. Farklı bir doktora m götürmeliyim yada dermatolağa? Bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler.