Ek gıda ne yapsam diyen anneler için her gün tarifler paylaşıcam. Daha önce verdiğim listeleri bir çoğunuz kaydetti. Bebeğimde iştahsızlık var 6.ay ek gıda ile. Bugün yaptığım kahvaltılığı şapur şupur yedi. Öğlen içinde meyve püresi yaptım. İrmikli olduğu için ara öğün değil ana öğün + mama olarak kullanıcam bu aralar sadece iştahsızlığına bağlı geçici bir durum. Hemen paylaşıyorum.
Kahvaltı
1 tatlı kaşığı tam buğday unu
1 tatlı kaşığı bebe irmiği
1 çay bardağı su ekle hepsni pişir.
Üzerine yarım muz ez çatalla ez ekle.
Üzerine 30 cc formül biberon maması yap ekle
Son olarak bebe bisküvi hazır yada kendi yaptığın tercihine kalmış
Kavonoz mama
1 yemek kaşığı yulaf ezmesini 1 tatlı kaşığı bebe irmiğini 1 su bardağı su ile pişir
2-3 dilim elma cam rendede rendele
Yarım muz çatalla ez
Hepsini karıştır. Sıcakken kavonoza koy. Ilıyınca buzdolabına al. 3 gün içinde tüket