Oykusmummy Evet gri cam ankastre setini kullananlar yorum alabilir miyim nasıl memnun musunuz ? Benim siyah fırınım var sadece Ocak ve davlumbaz alacağım ama siyah çok leke belli ediyor onun yerine gri alsam nasıl olur sizce ?
Mommy_ Oykusmummy Gri derken su yeni çıkan gri camlardan bahsediyorsaniz siyah firinla güzel durmaz. Ben cam kullanıyorum takım halde güzel ama birisi farklı dursa olmazdı sanki. İnox gri kullanacaksaniz o olabilir belki
Oykusmummy Oykusmummy https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ0rpXXn1fNDRqRxST9zd9IFoGeUH0wTkB5_Q&usqp=CAU
Mommy_ Oykusmummy Bence güzel durmaz. Kendi mutfağımda düşündüm de yakıştıramadım tabi yine siz bilirsiniz. Zevkler ve renkler….