Artık neye üzüleceğime şaşırdım… Kadın cinayetlerini, şiddet, tecavüz, hayvanlara yapılan işkenceler, minicik bedenlere uzanan eller, aldatmalar, depremler,seller,atanamayan insanlar,geleceğe umutsuz bakan gençler,yapılan zamlar, geçinemeyen insanlar… Ortalıkta rahata dolaşan katiller caniler yüzünden herkesten korkar oldum dışarı adım attığımda başıma neler gelebilir acaba korkusuyla yaşamaktan yoruldum. Öldürülen tecavüze uğrayan şiddet gören kadınların o an yaşadıklarını hissedince nefesim kesiliyor ama adam çıkıp gözüme onu kestirdim kendini savunamaz diye düşündüm diyebiliyor rahatça… Nasıl bir devirde yaşıyoruz nasıl insanlarla yaşıyoruz aklım almıyor.