8 buçuk aylık. Kızımın burnu tıkalı ve delice sümük geliyor hapşırdıkça. Balgamda var doktor klamer antibiyotik ve fitospan verdi. Burnuna fizyolojik yapıyorum sürekli ama sürekki tıkanık emmek istiyor ememiyor ağlıyor. Bende sağıp vermeye başladım 2 dir memeyi bırakırmı biberonla içirsem