bukaga Aradigim bebek gerçekten. Yatın uyuyun belanızı aramayın. Benimkinin o saltanat günleri 3 aylıkken 1 ay sürdü şimdi bütün mahalleye nöbet tutuyoruz geceleri sizin gibi düşünürdüm alarm kurup emzirirdim, gerçi o zaman ayı küçüktü ama,7 aylık diyosunuz. 3 hafta büyük bizimki sizden. Bu arada 11 geç değil mi ya, ben mi erken yatırıyorum bizimkini. Keza uyudugundan değil de