Bebeğim üç aylık. Normalde 90 cc mama + anne sütü 30 cc bazen 60 cc çıkıyor. Emmediği için sağıp veriyorum. Fakat son 1 haftadır mamayı azaltmış durumda bazen 30 cc bazen 60- cc bazende 90 cc yiyor. Normal mi. İlk bebeğim. Endişe duyuyorum aç kalıyor bazen diye