Sizi gaza getirmek gibi olmasın ama bir dakika durmazdım.Evli Bir erkeğin de Dertleşeceği tek kadın eşidir.Ozaman her yoklugumuzda dertleşmek adına başka kadınlara yazsınlar,eski manitalarıyla görüşsünler ki yazdığı kişi de istemediğini belirttiği halde ısrarcı olmuş.Erkek için zaten aldatma sadece cinsel birliktelik.Onun dışındakileri pek aldatma olarak görmüyorlar.(hepsi değil tabi ki)