Ysf-kn Gecenin 3 den beri yeni uyudu baş ağrım tuttu ne oldu bu çocuğa 😫😫😫😫3 ay 22 günlük atak haftasımı nedir anlamadım
GamzeK Ysf-kn 4.ay atağı olabilir kuzusum. Bizimki 4.ay atağı yasatmadı bize ama suan acısını cıkarıyor 14.ay atağı diye bişey var mı acaabaaaaaaz😑😑😑
Ysf-kn minikyavrumm ay valla hiç böyle olmamıştı bende çaresiz kaldım emşyo ağlıyo sallıyorum ağlıuo hiçbişeyden tat almıyor gözler küçücük bağırıp durdu yeni daldı 😫😫😫
minikyavrumm Ysf-kn 4. Ay atağına giriş yapiyonuzdur bu ay atağı uzun süruyo inş sizinki hemen sakinleşir atak matak olmaz bizde 4+4 günluguz gündüz pek fazla emmiyo huzursuz oluyo atağa bağlıyorum
Ysf-kn minikyavrumm Gündüz filanda öyle yarım saat uyur uyanır 2 gündür böyle gazını var diyorum patır patır çıkarıyor
BuketCumaAli Ay atak demeyin gızlaaaar ataklanıyprum ne güzel ilk aylar aksam 9 da yatıyo gece 3 ve sabah 5 de uyanıyor emıyordu sımdı zırt pırt uyanıyo uyku düzeni sıfır napacaz bilmiyorum
Tazeanneg Ysf-kn seninle aynı durumdayım çocuk atarli haller zırt pırt uyanmalar gündüz ağlamalar kucaktan inmemeler sabır çekiyorum içimden 🤷♀️
GamzeK Ysf-kn inan hiç bir fikrim yok buralarda okuduğum kadarıyla sanki yapacak birşey yok 😔 ama gececek merak etme kuzucum hepsi geçici seyler 😌 bir süre idare edicez artık napalım