Kızlar oğlum aralıkta tam 2 yaşına girecek, daha öncede uyku düzeninde bozukluklar vardı uyanıyordu vesaire bir ara düzene giriyordu sonra yine eskiye dönüyorduk. Son 1,5 aydır burnumdan fitil getiriyor. Gece uyku saati 9, o saatte bir şekilde uyutuyorum. Bakın bu gece 3te bi kalktı saat 4:15 hâlâ uyumuyor ve gözünde gram uyku yok. Üstüne birde aksi 2,5 aylık hamileyim sürekli karnıma tekma yiyorum resmen 2 yaşındaki çocuktan yarın sabah 8:30da dersim var ama ben hala uyumadım ve uyuatamadımda.. bu arada üstüne birde bu gece bay bay night içirdim gram etki etmedi.. hamilelikle ilgili bu durum beni artık çok yoruyor, bu süreci nasıl atlatabilirim? Nasıl düzene sokabilirim tekrar?