Biz de ıspanak mağduruyuz. 🤷♀️ oğlum ne zaman ıspanak yese karnı ağrıyor bu yüzden gece kıvranarak uyanıyor ağlıyor. 😦 taaa ki tümünü çıkarana kadar ağlamalar bitmeyecek sanırım. 🤷♀️ çünkü bir önceki verdiğimde de böyle olmuştu, ozamanki de atak haftasına denk gelmişti anlayamamıştım pek, ikinciye olunca daha iyi anladım. 😰