kızlar merhaba, bebeğim 8 haftalık bir kaç gündür özelliklede akşamları uzun emme seremonileri oluyor. Yaklaşık 2.5 /3 saat sürüyor. Buna karşılık gece uyanmaması gerekirken gecede sık sık uyanıyor ve memeden bi türlü kopamıyor. Öyle oluncada çok yorulup, yanımda yatırıp yatararak emzirdim bi kaç gece. Böyle de bunu alışkanlık haline getirdi bu kez. Bugün 8.30 da başlayıp 11 de bitti akşam emmesi gecede beşiğinde yatağın yanında uyuttum çok sık uyandı ama emmedi. Ve az öncede 2.45 te uyandı 3.45 te bitirdi emeyi. Emmesi kuvvetli gündüz 15/20 dakika emer doyar. Sütüm olmadığınıda düşünmüyorum. Memeyi emzik olarak kullanıyor sanırım yardımcı olabilir misiniz ne yapmalıyım ?