Tunaminannesi göğüs ucun bildiğiniz içe doğru oyuktu, 2 aya yakın kan gelerek ağlayarak emzirdim. Gümüş kapaklar cok pahalı cevremde kullanıp memnun kalmayanlar var diye almadım. Bi sürü yağ krem kocakarı şeysi vs denedim. Ben de işe yarayan silikon göğüs ucu ile emzirmek ve emzirme bitince zeytinyağı sürerek acık bırakmak oldu. Yavas yavas iyileşti ama cok iyiiym suan ☺️