Bebeğim 5 aylık. Yaklaşık 2 3 hafta önce hasta olmustu iyileşti sayılır ama uykusu değişti geceleri hiç uyumuyor uyutmaya çalışınca ağlama krizine giriyor, uyuduktan sonra da sürekli ağlayarak uyanıyor. Bunun bi sebebi var mi aranızda yaşayan var mi ? Bi yeri mi ağrıyor acaba 😔