Merhaba bugun oglumu hast götürdük serum takıldı daha henüz 11 aylık kendisi çok ağlayıp durmadıgın dan serum deri altına sızmış kolu şişti bize çıkış yaparken hiç bir şey olmaz şişlik iner dediler ama ister istemez korktum böyle bir durum yaşayan var mı aranızda