Olurolur Defnem20 geçmiş olsun canım dilerim kötü bir şey değildir üstünde lenf bezlerinin şişmesi çok normal ama kontrol altında olmak en iyisidir
Eskici777 Defnem20 Lenf bezi tamamen kaybolmayadabılırmiş zaten birkez şiştiğinde sadece küçülür enfeksiyon donemlerinde yıne şişermiş
Eskici777 Defnem20 Ama enfeksiyonda şişmesi çok normal, hiçbir şey yokken şişse belki tedırgın olabılırsınız ki onda da illa kötü olacak diye birsey yok. Üzülmeyin