siblss ben sadece bir kere ultrasyon yaptım ahsen hoca var instagramdan takip ediyorum radyolog ona attım ve bana dediki çocugu gezdirme bundan birşey çıkmaz şimdi kızımın çenesinin altında kulağına yakın biyerde bizimki büyüdüğünde ceviz kadar bile oluyor ama küçülünce badem kadar oluyor yani kızımın gelişimi güzel 2 yaşına yeni girmişti çıktığında şimdi 3 yaş 1 aylık bi sıkıntı yok şenften sonra bir kere daha kan tahlili verdik oda normaldi kilo vermesi yok vucudunda morluk yok birşwy yok her doktorada soruyorum götürdüğümde takılmayın diyorlar