Mom5457 ay nefret ettim uygulamadan son günlerde ,bu sebepten dolayı. Elimin biryere deymedigine de eminim , bı anda yazı kayboluyor, blog a giriyor. Zaten yazarken altta blog seçeneği yok ,yani el deymesi imkansız.yada tam yazıp gondericem, error veriyor. Reklamları söylemeye gerek bile yok. Çoğu zaman yazmadan kapatıp çıkıyorum ,sinirim bozuluyor