S_ozlem bana normal geldı💁🏻♀️Ogrenıyo sonucta
benm kızım bes ysında bazen bıseyler sorunca gun ıcınde dıyalog kurarken kendı bılmedıgı veya nasıl kullanıldıgını bılmedıgı kelımelerı ben kullanınca tekrarlıyo kendı kendıne sonra o da bıze soyluyo 😂🤭ornek olarak bugun marketten ne alıyım sana dedı babasıyla cıkarken salata tozu al dedım bu nedır dedı
salatalarımız daha lezız olsun dıye dedım boyle onu gıdıklayarak falan baktım gıyınırken salatamız lezız olsun lezız lezız dıyo gıttıler geldıler ben salata yaparkende anne sımdı lezız olcak dımı dedı 😂💁🏻♀️Bu sekılde cok ysıyoruz bu durumu bız k yzıden bı ogrenme bıcımı bana gore tekrarlayrak akıllarında tutuyolar gıbı