Necla123 canım ben 37. Gün hiç leke olmadı 38. Gün de olmayınca akşamına duş aldım dediğin gbi ara ara ağrım oluyordu tam 40. Gün bir kanama başladı bende dedim noluiiii ped falan dayanmıyor hasta bezi takıyorum o denli paçalarımdan aktı 3 gün sonra hafifledi normalde 7 gün regl olurum bu sürdü 10 gün sonra diğer ay aynı şekilde 10 gün.. 3 yıl oldu doğum yapalı 12-14 gün arası regl sürem 🤦🏻♀️ 😂 doktorda normal diyor işin tuhaf kısmı 1 ayın yarısını adetli geçiriyorum resmen bıhtımmm