omer12 öksürük nefes darlığı vardı. Baya zor nefes alıyodu. Biraz toparlayana kadar çok zorlandık saat başı buhar verdiğim zamanlar bile oldu. Allah kimseye yaşatmasın emmek istiyo burnu tıkanık olunca ememiyo uyuyamıyo çok zor oluyo. Sık sık banyo yaptırdım burnunu hep açtım soğuk buhar açtık ilaçlarını da düzwnli kullandık iyi oldu çok şükür..