Minkpndam Kızlar sağlık ocağına gittik D vitamini kullanıyor musunuz diye sordu hayır dedim bebek için önemli ve 15 günden sonra kullanılıyormuş kimse bana bunu demedi daha önce bebeğim 33 günlük geç mi kaldım? Uyuyamadım düşünmekten 😞
feratlarkupeklergiremez Minkpndam hayır geç kalmadın yarından itibaren başla aydan sonra da Demire başlayacaksın
feratlarkupeklergiremez Danerys evet sağlık ocağı veriyor ama biz sidefer aldık devletin verdiklerini kullanmıyoruz yan etkileri varmış
burcu1234 Minkpndam Hayır geç değil hemen başlayın tabiki. Bize doktorumuz 3 günlükken vermişti. Ama sağlık ocağının verdiğini almayın. Paraben var içinde.Pedia d kullandık biz içeriği temiz ve reçeteyede giriyo
feratlarkupeklergiremez Minkpndam söylemeseler bile sen 4. Ayda başla sağlık ocağı veriyor ama biz sidefer aldık devletin verdiklerini kullanmıyoruz yan etkileri varmış
burcu1234 Minkpndam 1 yaş kontrolunde kan alıp ona göre devam yada bırak diyolar. Ama normali 1 yaşa kadar
burcu1234 Asliiibensu hep 3 damla verdim. Her kontrolde sordu doktor kaç damla veriyosun diye 3 dedim. Tamm dedi
burcu1234 Minkpndam ortada sehpada tek başına duruyodu benim. Wlim kaç defa kaldır bu ne burda dedi hayır unutuyorum gözümün önünde olacak dedim.
kirmizibasliklikiz_ Minkpndam hayir unutsaniz nolacak biraz fazla abartmissiniz sanirim 2 hafta vermemekle ne olabilir.. ya da bi kac gun vermeyi unutursaniz.. rahat olun biraz.. bazen unutabilirsiniz sorun olmaz.. bir gun vermeyince cocuklar perisan olmuyor rahat olun pek gergin gibisiniz..