Bugun avm de üzücü bi olay yaşadık maalesef oğlum oturulacak yerlere kolunu dayayıp cıkmaya çalısırken birden kolunu tutup ağlamaya başladı hic susturamıyoruz cok fena ağladı yavrum dedik kırıldı kolu heralde. Hemen doktora gittik acile haliyle derdini anlatamadığı için doktorda bsy anlamadı röntgen cektirdik orda direğe yakın bi yerde catlak olabilir dedi röntgen sonuclarını ortopedi doktoruna attı o da bsy olmadığını söyledi. Sonra doktor bu sefer düzgünce muayene etti cıkardk üstünü kolunu büktü uzattrıdı falan tabi bu sırada bebeğim cok ama coook ağlıyor bi 15 dakika sakinleşlsin sonra nerde ne olduğunu anlayalım bşda bakalım dedi emzirdşm emzirirken sustu koluna bileğine dokundk ağlamadı babası top aldı geldi hatta aldı attı topu kolunu kullandı bi anda düzeldi cocuk. Su an gayet iyi normal haline döndü neşesi yerinde uyudu. Ama diyorum yine de bi hasar var mıdır olsa durmaz ağlar demi hanımlar böyle bi durum yaşayan oldu mu incindi mi acaba doktor muhtemelen kolu dönmüş demek ki dedi oynayınca da burda düzeldi dedi. Var mı basına böyle sıkıntı gelen