bebeğim üç ayşık uzun süredir yeme sorunumuz var memeyi emmiyo biberon kabul etmiyo beslemek için mücadele ediyorum herşeyi normal allaha şükür tüm testleri yapıldı bişy yok cok doktora gittik az yiyo üç saatte 90-120ml yemesi lazımmış kızım emmediği için sağıp veriyodum mama günde üç kez sma takviye ediyodum 60ml ama doktor her üç saatte bir 60ml mama artı sütünü ver dedi saatlerce aç kalması lazım memeyi emmesi için cok yıprandım moralim bozuk ayda 300gram almış ama önceki aylarda kilo alımı iyiydi sütünmün kalitesimi düştü kendimede iyi baktıgım söylenemez beslenme açısından fırsatım olmuyo bebeğim için ugrasıyorum yesin die allahım yardım etsin iştahı açılsın emsin nolur