Askpare Kızlar emzirirken nasıl korunuyorsunuz ben 3 aylık ignelerden vurulmayı düşünüyorum o şekilde korunan varmı işe yarıyor mu sizin yönteminiz ne oldu ?
Canan07 Askpare 3 aylik igne insani kısırlaştiriyormus bem doktoruma sormustum ama kesinlikle tavsiye etmedi sprial taktirdim ama tutmadi esim korundu kizimi ayirinca gunluk haplara basladim cok iyiydi
Derya28 Askpare emzirirken içilen cerazette diye bi hap var 3 aydır onu içiyorum hiç bi yan etkisi yok sütümde de azalma olmadı
Happymother Bende iğne düşünüyorum spirali hayatta taktıramam zaten aylık iğne doğum kontrol hapları zaten sütü olumsuz etkiliyomuş yani 3 aylık ipne en mantıklısı
Happymother Yusufbebek yok cnm kötülüğünü bilmiyorum hiç taktırmadım sadece artık oraya mudahale edilmesini kaldıramıyorum 🙈🙈