Merhaba güzel anneler. ☺️
biz luminaletten ilaç kullanıyoruz 2 yaşına kadar geçen çarşamba oğlum 1 yalına girdiği için malum sağlık ocağında 1.yaş aşıları var 3 tane siz vururken hemde bu ilacı kullanırken bi sıkıntı yaşadınız mı şimdiden teşekkür ederim ☺️🙏🏻 Bu arada biz 12 saatte bir veriyorum ilacı ☺️