Ya aslında o kadar hırslı ve sinirliyim ki kızım çarşamba günü okuldan geldi ve çok başım ağrıyor dedi yattı uyudu ateşle uyandı ve ateşi düşmüyor ateş düşürücü vermeme rağmen dün saat 4 gibi bulunduğum yerdeki devlet hastanesi aciline giderek kızımın ateşi , boğaz ağrısı ve öksürüğü olduğunu söylüyorum ve test yaptırmak istediğimi söylüyorum çünkü kızım 1. Sınıfa gidiyor yani okul ortamında kalabalık ve doktor ısrarla teste gerek yok diye benimle inatlaşıyor ve uzun süre tartıştık güvenlikler falan geldi ya diyorum çocuğum hasta korona olmadığını test yapmadan bilemeyiz ve bu çocuk okula gidiyor ateşi geçse iyileşti diyo okula göndersem arkadaşlarına bulaştırsa veya evde 6 aylık bebeğim var ona bulaştırsa nolucak diyorum bu hastalık döneminde siz bana test yapamam diyemezsiniz yapmak zorundasınız diyorum arkadaşımın kızı aynı şikayetlerle özel hastaneye gidiyorlar ve test sonucu kızı pozitif bnm kızımda öyle olabilir diyorum orası özel para için test yapar diyo ne yani burasıda devlet ben devlete para ödemiyor muyum ödemiyorsam siz maaşınızı nerden alıyorsunuz dedim çok tartıştık kurulu aramam lazım size test yapmam için diyo aradı ve yapılsın dediler sonuç pozitif ya diyorum ki doktora o kadar kişi geliyor şikayeti olmadığı halde test veriyor iş yeri gönderiyor veya sadece başı ağrıyor test yaptırmak istiyorum diyip girip yaptırıyor hepsi gelip size muayne olmuyor siz onay vermiyorsunuz diyorum daha hala inatlaşıyor benimle ve çocuğumun gözleri bile ateşten kandı ateşi için bile hiç bir müdahalede bulunmadı ateşi koltuk altından 39 çıkıyor diyorum koltuk altında. Ölçülen 39 derece ateşi biz ateş saymıyoruz diyo bana ben salak değilim koltuk altı ölçer en farkla 1.5 veya 2 derece düşük veya yüksek ölçer çok sinirliyim ama gerekli yerlere onun hakkında şikayette bulunucam