Evet gerçekten de bi kadın olarak ülkem yok maalesef. Bugün maalesef üzülerek öğrendim ki bi kadın daha katledildi. Bunların önünü alamaz olduk maalesef. Maalesef hepimiz suçluyuz başta ailesi olmak üzere. Neden biliyor musunuz çünkü biz erkek çocuğuna her istediğini yapma hakkı veriyoruz!NASIL MI? Daha bebekken yok senin oranı buranı yerim diyince anlamaz bebek demeyin bilinçaltına işler o zaman ya demek ki benim cinselliğim herkese göre kutsal bir şey ,benim aslan oğlum ne canlar yakacak diyince de gerçekten de büyüyünce bi sürü kadının canını yakma hakkını bulur kendinde , istediği kızla evlenecek diyerek te kızların seçme şansı olmadan erkeğin istediği kızı almaya hakkı olduğunu düşünüyor. Erkeklere hürmet etmemiz gerektiğini annemiz babamız en başından kabullendiriyor maalesef bizlere. Daha bebekken bu lafları aklına koymak istemesek bile maalesef başta akrabalar olmak üzere yok amcana pipini göster yok bilmem kızlar sana pervane olucak laflarını ederler onlardan uzak tutun çocuğunuzu babanız olsa bile. Kızlar küçükken adet görünce ki doğal bir şey bu ayıplanır ama erkek sünnet olunca dünya aleme duyurulur düğün dernek kurulur. Daha çocukluktan hiç bir şeyi tam anlayamazken erkeklere hürmet ettirilir. Erkeğe ev işi yakışmaz adamlığı kalmaz güya sofra kurmaz, bulaşık yıkamaz vb. En başta annesine olmak üzere ona köle muamelesi yapar ama annesi bundan gurur duyar. Erkek benim oğlum der. Erkek evladına cevap bile vermez ne yaparsa yapsın. Sonra da otur böyle erkeklerden karısına kızına sevgi göstermesini bekle. Bize gösterilen ki annemiz de en başta olmak üzere. Abin, baban veya erkek kardeşine hürmet etmek zorundasın bi kadın olarak. Hizmetini görüceksin ister döver ister söver karşılık vermiceksin. Evi temizlemek bulaşıkları yıkamak ve yemek yapıp hizmet etmek zorundasın. Erkek çocuğu gece de dışarı çıksa istediği saatte gidip gelir. Ama kız çocuğu bunu yapamaz istediği saatte çıkamaz isteğiyle konuşamaz istediğini giyemez. Ama erkek yapar ve bunun acı tarafı bunu sana yaptıran bi kadın olarak ANNEN OLUR. Sen daha küçükken seni erkeğe mecbur bırakır hizmetkarı yapar. Sonra da evlendikleri zaman eşine her istediğini yapma hakkını kendinde bulur maalesef. Eşine ben ne dersem onu giyersin, ben kime izin verirsem konuşursun, ben nereye çık nereye gitmen gerek ona karar veririm, bir yere gidersen benden izin almak zorunda. Kabullenelim erkekler kadınlara sahip çıktığını zannedip her istediğini yapma hakkı buluyor ki hakkı olmamasına rağmen. Sen bi erkek olarak her istediğini yapma hakkına sahipsen bende senin kadar bu hakka sahibim. Kadınlar evlendi diye köle olmadı. Elalem ne der eşim böyle yapsa diye takmazken ve karışma hakkını kendimde bulamazsam sende bulamazsın. Keşke bunu her erkeğe kabullendirebilsek. Ama yok en başta yetiştirilme tarzı olarak erkekler bu hale gelince biz kadınlar maalesef artık sokağa çıkmaya korkar olduk. Daha çok şey yazılır da keşke değişen bir şey olsa. Özellikle bende dahil olmak üzere özellikle özellikle erkek çocuğu anneleri. Lütfen ama lütfen çocuklarımızı öyle bir yetiştirelim ki yarın obürgün bi kadını mutlu etmenin erkekliğinden bir şey kaybetmeyeciğini öğretelim. Ev işi yaptırın kız çocuklarımızı kendimizi onlara çalışan olarak göstermeyelim. Çocuğun ortak bi sorumluluk olduğunu erkeğin dışarda çalışırken kadınların da evde çalıştığını ve bu yüzden o çocuk üstünde ikinizinde hakkı olduğunu öğretin. Yoksa Allah göstermesin yarın obürgün çocuğumuz büyüyünce bi kadının kalbini kırsa bile onun günahını bizde almış olucağız. Can yaksa onun hesabını anne olarak bizde vericeğiz. Hayvan sevgisi, çocuk ve insan sevgisini aşılamazsak daha çok canlar yanacak maalesef. Bugün görüyoruz ki çocuklar, kadınlar hayvanlara bile tecavüz ediyorlar ama buna ses çıkaran bi Hükümetimiz ve milletimiz olmadıkça her sabah bi kadın cinayetine uyanacağız. Rabbim ne olur bu son olsun artık. Ben söz veriyorum çocuğumu öyle bir yetiştiricem ki ne kimsenin canını yakıcak ne de onun canı yanıcak. Ona çok güzel bi ahlak, eğitim bırakacam gözüm açık gitmicem.
#KADINAŞİDDETEHAYIR#🤚
#KADINCİNAYETİNEHAYIR#🤚
BEN BU ÇAĞDAN NEFRET ETTİM. ETİMLE KEMİĞİMLE NEFRET ETTİM 😪😔…