Bebeğim 3 aylık. İlk başta mustelanın şampuanını kullandım cildi kurımaya başladı sonra bübchene geçtim hiç fayda etmedi kafası ayakları yüzü ve hatta dizi bile hatır hatır sertleşti kızardı. Durum böyle olunca yüzüne ayrı vücuduna ayrı nemlendiriciler kullandım banamısın demiyor :( önerebileceğiniz kurumayı önleyen en iyi şampuan ve duş jeli nedir acaba?