Gupssse pztsi günü olduk bizde iki aşı bir ağızdan damla ilk gün iyiydi hafif bi mızrdanma oldu ates cıkmadı gecede öyle ateşi yoktu ama ertesi gün 38,5 du atesi ve gün boyu çok huzursuzdu çok ağladı bi sabah bi akşam iki kez ateş düşürücü verdm rahatlattı sizde bi çay kaşığı verin iyi gelicektr