Mehlikam Kızlar bebeğim 23 günlük geceleri çok zor uyanıyor emzirmek için verdiğimde almayabiliyor zorla uyandırıyorum resmen. Kilosu filan iyi. Böyle durum da uyandırmsam olur mu acaba?
Minnosannesi19 Mehlikam uyandırsanız iyi olur çünkü çok küçük daha belki 40 ı cıkınca uyandırma aralığını uzatabilirsiniz ama şu an çok erken
Masalinaaa Mehlikam uyandırmaya çalış 23 günlük daha çok küçük canım benim 36 günlük halen 2 saate bir uyandırıyorum zaten bir süreden sonra kendileri uyanıyor ama şuan daha çok küçük sen uyandır ıslak pamukla yüzüyle oyna sil boynuna falan burnunu sık uyanır
ebruu05 Mehlikam zaten bi zamandan sonra sizin uyandırmanıza gerek kalmadan kendileri uyanıyor acıkınca ( benim bebeğim 30 günden sonra kendi kalkmaya başlamıştı 2 saatte bir)
Deletedmom5284 ay sonuna kadar uyandırmak gerek ve 3. ay kontrolünde uzayan sarılık yada kilo düşüklüğü gibi bi sorun yoksa uyandırmayı bırakabileceğinizi söylüyorlar
Naz93 İki saate bir alarm kuruyordum ben kalkıp emziriyordum zaten öyle olması lazım kan şekeri düşer yoksa doktor böyle söylemişti
iyikianneyim61 Mehlikam daha çok küçük uyandırmadan olur mu nedemek. Ben 2 saatte bir emziriyordum ve asla uyanmiyodu çok uğraşıyordum altını açıyordum baktım uyaniyo hemen emzirirdim memede uyurdu tekrar uyandırirdim
serebro Mehlikam daha çok küçük en geç 2 saatte bir besleyin. Uyanmaması beslenmemesi sarılık riski oluşturur.
Denizfdn Mehlikam 3 4 saati gecmesin sekeri dusebilir sarilik olabilir cnm uyanmazsa altini acin mutlaka uyanacaktir